تور مشهد | تور هوايي و زميني مشهد | تور لحظه آخري مشهد تور مشهد | تور هوايي و زميني مشهد | تور لحظه آخري مشهد .

تور مشهد | تور هوايي و زميني مشهد | تور لحظه آخري مشهد

معرفي هتل هاي لوكس مشهد

مل بر ۸۸ باب سوئيت و آپارتمان است.

رستوران و كافي شاپ هاي هتل آپارتمان زمرد مشهد

رستوران هتل زمرد واقع در طبقه ۱- با ظرفيت ۲۰۰ نفر ( ساعت كاري: صبحانه ۸:۰۰ الي ۱۰:۰۰ ، نهار ۱۳:۰۰ الي ۱۵:۰۰ ، شام ۲۰:۰۰ الي ۲۲:۰۰)
كافي شاپ هتل اپارتمان زمرد واقع در طبقه همكف ( ساعت كاري ۱۰:۰۰ الي ۲۲:۰۰)

هتل زمرد

درباره ي هتل درويش در مشهد

هتل مجلل درويشي با ۵ ستاره تاپ در شهر مشهد توسط بخش خصوصي ساخته و در هفته گردشگري به صورت رسمي افتتاح شد.

به گزارش مهر، هتل مجلل درويشي در حاشيه خيابان امام رضا(ع) قرار دارد كه با بيست طبقه، مرتفع ترين مركز اقامتي و تنها هتل آتريوم (هتل با فضاي باز مياني) در شرق كشور است. اين هتل در چند روز اخير با تبليغات مختلف سعي كرده است كه توجه گردشگران را به سمت خود جلب كند تبليغاتي كه حتي باعث شد اين هتل از سوي معاون گردشگري كشور در هفته گردشگري به رغم شروع به كار آن، افتتاح رسمي شود.

واژه مجلل از آن جهت به اين هتل اطلاق شده كه داراي ۵ رستوران و اتاقهاي مختلف است رستوران هايي كه هر يك منوي جداگانه اي براي مشتريان خود دارد. در يكي از اين رستوران ها غذاي مراكشي سرو مي شود و در ديگري كه رستوران بركه نام دارد، مشتريان اكنون از آن به عنوان چايخانه استفاده مي كنند اما در آينده مي توانند همانجا ماهيگيري كرده و آن را به هفت مدل مختلف سرو كنند.

اتاقهاي آن نيز از شبي ۱۸۵ هزار تومان براي يك نفر قيمت دارد تا شبي دو ميليون تومان. اتاقهاي لوكس اين هتل به اين دليل گران هستد كه مسافر مي تواند از تمام خدمات هتل حتي ترانسفر به صورت رايگان استفاده كند ضمن اينكه در اين اتاقها كه سوئيتهاي ۷۰ متري پنت هاوس هستند، سوناي خشك، وسايل الكترونيكي، كامپيوتر و فكس نيز وجود دارد.

دوبلكس هاي ملل نيز عنوان اتاقهاي ديگر اين هتل است كه اكنون تا ۹۵ درصد پيشرفت داشته و تا يكي دو ماه آينده براي پذيرايي از مهمانان خارجي بهره برداري مي شود اين اتاقها با سبك و معماري كشورهايي از جمله مصر، هند و چين ساخته شده است.

محسن درويشي يكي از مديران اين هتل در مراسم اهداي لوح بهره برداري هتل، با اعلام اينكه ساخت هتل بيش از ۸ سال طول كشيده است گفت: اين مجموعه داراي وسعتي درحدود ۳۳۵۰ متر با زيربناي ۳۰هزار مترمربع در ۲۲ طبقه با ظرفيت ۲۲۰ اتاق و ۵۰۰ تخت ساخته شده است كه با آغاز بهره برداري آن براي بيش از ۳۰۰ نفر شغل ايجاد كرده است.در ساخت اين هتل از ۲۵ هزار شيشه‌ جذب انرژي خورشيدي و همچنين سيستم BMS براي كنترل فني هوشمند و سيستم‌هاي ضدحريق و ايمني استفاده شده است.

منظور درويشي از سيستم BMS اين است كه اين سيستم هوشمند باعث مي شود تا هر مشكلي در حوزه الكترونيكي هتل حتي اگر سوختگي برق يك لامپ در يك اتاق اتفاق بيفتد، توسط كامپيوتر به متصدي مربوطه اطلاع داده مي شود اين سيستم اكنون در كمتر هتلي مورد استفاده قرار مي گيرد.

با همه اين امكانات هتل درويشي مشهد كه توسط يكي از ملاكان و طلافروشان مطرح شهر مشهد ساخته شده است به باور كارشناسان هتلداري سودده نيست. مالك اين هتل نيز اذعان مي كند براي هتلي كه براي ساخت آن تنها ۱۱ ميليارد تومان از محل اعتبارات دولتي استفاده كرده است، سوددهي اهميتي ندارد.

علي درويشي، سرمايه گذار هتل در ميان بهت خبرنگاراني كه با وي نشست خبري داشتند، به خبرنگار مهر گفت: من احساس مي كردم كه زائران شهر مشهد مكان اقامتي مناسبي در اختيار نداشتند به همين دليل درصدد ساخت يك مركز اقامتي متناسب با شان آنها برآمدم.

وي با اعلام اينكه در نظر دارم كه اداره اين هتل به سبك شرعي و اسلامي انجام شود ادامه داد: از سرمايه خود و طلايي كه زماني گرمي چهار هزار تومان بود براي ساخت اين هتل استفاده كرده ام و اكنون با علاقه تمام آن را به بهره برداري رسانده ام بنابراين فكر سوددهي آن را نكرده ام.

اين هتل كه در بسياري از بخشهاي معماري آن، المان هاي عربي به كار رفته، به گفته سرمايه گذار هتل، از طراحي نئوكلاسيك استفاده شده است كه هم كلاسيك است و هم مدرن بنابراين وي معتقد است كه اين هتل عربي نيست!

با همه اين امكانات برخي از هتلداران و كارشناسان هتلداري كه براي مراسم افتتاح به هتل درويشي آمده بودند، به خبرنگار مهر گفتند كه اين هتل سود ده نخواهد بود چون قيمت برخي از اتاقهاي آن خيلي گران است و تنها عده خاصي مشتري آن هستند بنابراين تنها درصورتي مي توانند هميشه مسافر داشته باشند كه تبليغ خوبي براي آن عده انجام داده باشند و هر بار خدمات متفاوتي به آن عرضه كنند وگرنه اين هتل بعد از مدتي يا مشتري خود را از دست مي دهد و يا يك عده مشتري ثابت خواهد داشت.

از سوي ديگر به باور اين كارشناسان هتلداري، هتل ساخته شده كاملا نمادهاي عربي دارد و در برخي از المان ها مانند سازه لوستري كه در وسط لابي قرار گرفته يك نماد كارهاي تجاري است و براي يك هتل كارائي ندارد پس اگر روي نمادهاي ايراني بيشتر از نمادهاي عربي تكيه مي شد شايد زيباتر به نظر مي رسيد آن هنگام بود كه مي توانستيم بگوييم اين هتل يك هتل مجلل ايراني است.

هتل


برچسب: ، تاريخچه ي مشهد، تور تابستاني مشهد، تور لحظه آخري مشهد، مكان هاي ديدني مشهد، هتل هاي معروف مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۲:۴۳ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :